Α. Στοιχεία Αστικού Δικαίου
#1. Από ποιά χρονική στιγμή αρχίζει η ευθύνη του μεταφορέα στη διαδικασία της διεθνούς μεταφοράς (CMR);
#2. Ποιά υποχρέωση έχει ο μεταφορέας ως προς τα μεταφερόμενα εμπορεύματα στις διεθνείς μεταφορές;
#3. Ευθύνεται ο μεταφορέας για ζημίες που έχουν προκληθεί στα εμπορεύματα λόγω γεγονότος ανωτέρας βίας σύμφωνα με την CMR;
#4. Έχει ευθύνη ο μεταφορέας για ζημίες που οφείλονται σε ίδια ελαττώματα του μεταφερόμενου πράγματος σύμφωνα με την CMR;
#5. Πότε παύει η ευθύνη του μεταφορέα σύμφωνα με την CMR;
#6. Πότε παραγράφεται το δικαίωμα για διεκδίκηση αποζημίωσης για ζημία ή απώλεια εμπορευμάτων, στις διεθνείς μεταφορές;
#7. Σε περίπτωση δόλου ή απιστίας εκ μέρους του μεταφορέα, ποιός είναι ο χρόνος παραγραφής της αξίωσης για αποζημίωση σύμφωνα με την CMR;
#8. Σε τι αναφέρεται η Διεθνής Σύμβαση CMR (Contrat de transport International de Merchandises par Route);
#9. Σε ποιες χώρες εφαρμόζεται η CMR;
#10. Σε ποιές περιπτώσεις μεταφοράς δεν εφαρμόζεται η CMR;
#11. Πώς επιβεβαιώνεται η ύπαρξη του συμβολαίου (σύμβασης) μεταφοράς CMR;
#12. Ποιοί είναι οι παραλήπτες των τριών αντιτύπων του δελτίου CMR;
#13. Ποιά βασικά στοιχεία πρέπει να αναγράφονται στο δελτίο CMR;
#14. Στο δελτίο CMR αναγράφεται το χρονικό όριο εντός του οποίου πρέπει να συντελεστεί η μεταφορά;
#15. Στις διεθνείς μεταφορές ο αποστολέας φέρει ευθύνη στην περίπτωση που δώσει στον μεταφορέα στοιχεία ανακριβή ή ανεπαρκή για το εμπόρευμα και τη μεταφορά;
#16. Τι πρέπει να ελέγξει ο μεταφορέας κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων σύμφωνα με την CMR;
#17. Οι επιφυλάξεις του μεταφορέα δεσμεύουν τον αποστολέα σύμφωνα με την CMR;
#18. Δικαιούται ο αποστολέας να ζητήσει από τον μεταφορέα να ελέγξει το μικτό βάρος των εμπορευμάτων ή την ποσότητά τους, αλλά και το περιεχόμενο των δεμάτων σύμφωνα με την CMR;
#19. Εάν ο μεταφορέας δεν διατυπώσει επιφυλάξεις στο δελτίο CMR, τι σημαίνει αυτό;
#20. Έχει το δικαίωμα ο αποστολέας να ζητήσει από τον μεταφορέα να αλλάξει τόπο παράδοσης των εμπορευμάτων, ή να παραδώσει τα εμπορεύματα σε άλλον παραλήπτη εκτός αυτού που αναφέρεται στο δελτίο CMR;
#21. Τι πρέπει να κάνει ο μεταφορέας στην περίπτωση που, για οποιοδήποτε λόγο, δεν μπορεί να φθάσει στον προορισμό του, σύμφωνα με την CMR;
#22. Εάν ο παραλήπτης αρνείται να παραλάβει τα εμπορεύματα, τι πρέπει να κάνει ο μεταφορέας, σύμφωνα με την CMR;
#23. Ποιά είναι η ευθύνη του μεταφορέα, σύμφωνα με την CMR;
#24. Πότε απαλλάσσεται από την ευθύνη ο μεταφορέας στις διεθνείς μεταφορές;
#25. Φορτηγό μεταφέρει ευπαθή προϊόντα από την Ελλάδα στη Γερμανία και εγκλωβίζεται στην Ιταλία, λόγω απεργιακών κινητοποιήσεων. Τα εμπορεύματα καταστρέφονται. Ευθύνεται ο μεταφορέας;
#26. Το όχημα παθαίνει βλάβη και ακινητοποιείται για δυο ημέρες. Τα εμπορεύματα που μεταφέρει καταστρέφονται. Ευθύνεται ο μεταφορέας, σύμφωνα με την CMR;
#27. Τι θα πρέπει να έχει υπόψη του ο μεταφορέας στις περιπτώσεις απώλειας, ή βλάβης, ή καθυστέρησης παράδοσης των εμπορευμάτων, σύμφωνα με την CMR;
#28. Ποιά υποχρέωση έχει ο μεταφορέας με βάση τη συμφωνία CMR;
Γ. Στοιχεία Κοινωνικής Νομοθεσίας
#29. Ποιοι είναι οι στόχοι του κανονισμού 561/2006 που ρυθμίζει τις κοινωνικές διατάξεις στον τομέα των οδικών μεταφορών στην Ε.Ε.;
#30. Μπορεί ένα Κράτος-Μέλος της ΕΚ να ορίσει συνθήκες εργασίας ευνοϊκότερες ή δυσμενέστερες από τις προβλεπόμενες κοινωνικές διατάξεις του κανονισμού 561/2006;
#31. Οι οργανώσεις εργοδοτών και εργαζομένων συμφωνούν συλλογικές συμβάσεις για μισθούς και επιδόματα. Μπορούν να συμφωνήσουν και συνθήκες εργασίας (ωράρια κλπ αφού αυτά ρυθμίζονται από τον κανονισμό 561/2006;
#32. Ποιες οδικές μεταφορές μπορεί να εξαιρεθούν από την εφαρμογή του Κανονισμού 561/2006;
#33. Τι σημαίνει εβδομάδα σύμφωνα με τον Κανονισμό 561/2006;
#34. Τι σημαίνει εβδομαδιαίος χρόνος οδήγησης;
#35. Το ελάχιστο όριο ηλικίας των οδηγών που ασχολούνται στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές είναι:
#36. Ποιο είναι το ανώτατο όριο συνολικής διάρκειας οδήγησης μεταξύ δύο (2) ημερησίων περιόδων ανάπαυσης;
Ε. Εμπορική Και Χρηματοοικονομική Διαχείριση Της Επιχείρησης
#37. Τι εννοούμε με τον όρο καθεστώς κοινοτικής διαμετακόμισης εμπορευμάτων (έγγραφο Τ1);
#38. Σε ποια περίπτωση έχουμε κοινή διαμετακόμιση εμπορευμάτων (Τ2);
#39. Ποιες χώρες είναι μέλη της ΕΖΕΣ;
#40. Τι επιτυγχάνεται με την υπαγωγή των εμπορευμάτων στο καθεστώς διαμετακόμισης (κοινοτική ή κοινή);
#41. Ποιο παραστατικό εκδίδεται στην περίπτωση της κοινοτικής διαμετακόμισης και ποιο στην περίπτωση της κοινής διαμετακόμισης;
#42. Το παραστατικό Τ2 σε ποια περίπτωση διαμετακόμισης εκδίδεται;
#43. Το παραστατικό Τ2 L πότε εκδίδεται και για ποιο λόγο;
#44. Κατά την κοινοτική ή κοινή διαμετακόμιση, τα παραστατικά Τ1,Τ2 συνοδεύονται υποχρεωτικά από εγγύηση;
#45. Τι σκοπό έχει η εγγύηση;
#46. Ποιος είναι ο κύριος υπόχρεος για την σύσταση της εγγύησης, στην περίπτωση της κοινοτικής ή κοινής διαμετακόμισης;
#47. Ποιος θα καταβάλλει τους διαφυγόντες δασμούς και φόρους στο τελωνείο αναχώρησης, σε περίπτωση απώλειας του εμπορεύματος, κατά την διαδικασία της κοινοτικής ή κοινής διαμετακόμισης;
#48. Πότε θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε η μεταφορά εμπορεύματος στο καθεστώς κοινοτικής ή κοινής διαμετακόμισης;
#49. Υπάρχει χρονική προθεσμία μέσα στην οποία τα εμπορεύματα υπό καθεστώς κοινοτικής ή κοινής διαμετακόμισης θα πρέπει να φτάσουν στον προορισμό τους;
#50. Αν το εμπόρευμα που έχει τεθεί υπό καθεστώς κοινοτικής ή κοινής διαμετακόμισης, απολεστεί, πότε ειδοποιείται ο κύριος υπόχρεος ή Τράπεζα ή ασφαλιστική εταιρία, ότι θα πρέπει να καταβάλλουν τους διαφυγόντες δασμούς και φόρους στο τελωνείο αποστολής;
#51. Πότε χρησιμοποιείται το Τ2 L;
#52. Τα τελωνειακά έγγραφα Τ1,Τ2 συνοδεύονται υποχρεωτικά και από άλλα παραστατικά. Ποια είναι αυτά;
#53. Εμπόρευμα προερχόμενο από τρίτη χώρα (μη κοινοτική, π.χ. Αλβανία) φτάνει στο λιμάνι του Πειραιά και έχει προορισμό την Λάρισα, όπου και θα τελωνιστεί. Απαιτείται να συνοδεύεται από παραστατικό Τ1;
#54. Ποιο έγγραφο συνοδεύει την διεθνή οδική μεταφορά εμπορευμάτων και εκδίδεται από τον μεταφορέα;
#55. Επιτρέπεται Έλληνας οδικός μεταφορέας διεθνών μεταφορών να εκδίδει δελτίο παράδοσης της σύμβασης CMR αντί φορτωτικής;
#56. Τι περιλαμβάνεται στον όρο CIF;
#57. Τι σημαίνει ο όρος CPT;
#58. Τι σημαίνει ο όρος CIP;
#59. Τι σημαίνει ο όρος DAF;
#60. Τι σημαίνει ο όρος FCA;
#61. Τι σημαίνει ο όρος EXW;
#62. Πώς καθορίζεται το κόμιστρο για διενεργούμενες με ΦΔΧ οχήματα, διεθνείς οδικές μεταφορές;
ΣΤ. Πρόσβαση Στην Αγορά
#63. Ελληνικό φορτηγό αυτοκίνητο δημόσιας χρήσης, ψυγείο διεθνών μεταφορών μεταφέρει μη ευπαθή προϊόντα από τη Γερμανία στην Ελλάδα. Επιτρέπεται η μεταφορά ειδών για τα οποία δεν απαιτείται ψύξη με το συγκεκριμένο είδος φορτηγού;
#64. Για ποια από τις αναφερόμενες κατηγορίες φορτηγών δημόσιας χρήσης (ΦΔΧ) αυτοκινήτων απαιτείται ένταξη σε μεταφορική επιχείρηση για τη διενέργεια διεθνών μεταφορών;
#65. Μεταφορική επιχείρηση διεθνών οδικών εμπορευματικών μεταφορών μισθώνει για την εξυπηρέτηση των μεταφορικών αναγκών της φορτηγό αυτοκίνητο κατηγορίας εθνικών μεταφορών. Μπορεί με αυτό να διενεργεί διεθνείς μεταφορές;
#66. Οι οδικές εμπορευματικές μεταφορές για λογαριασμό τρίτων, προς και από άλλες χώρες μπορούν να πραγματοποιούνται με ….
#67. Οι διμερείς άδειες διέλευσης χρησιμοποιούνται:
#68. Ποια είναι τα είδη αδειών διέλευσης που χρησιμοποιούνται για μεταφορές εμπορευμάτων από και προς τρίτες (μη κοινοτικές) χώρες, σύμφωνα με τις διμερείς συμφωνίες των κρατών για τις εμπορευματικές μεταφορές;
#69. Πότε μια διεθνής οδική μεταφορά εμπορευμάτων ονομάζεται τριγωνική;
#70. Η μεταφορά εμπορευμάτων από Ελλάδα προς Τουρκία με σερβικό φορτηγό αυτοκίνητο είναι:
#71. Έλληνας μεταφορέας, ο οποίος δεν διαθέτει άδεια ΕΔΥΜ, επιθυμεί να διενεργήσει μεταφορά εμπορευμάτων από την Αθήνα στη Μόσχα ακολουθώντας τη συντομότερη διαδρομή. Με ποιες άδειες διέλευσης πρέπει να εφοδιαστεί προκειμένου να διενεργήσει τη μεταφορά;
#72. Έλληνας μεταφορέας, κάτοχος κοινοτικής άδειας πρόκειται να διενεργήσει μεταφορά εμπορευμάτων με φόρτωση στην Τουρκία και εκφόρτωση στην Γερμανία. Ποιες άδειες διέλευσης απαιτούνται για τη μεταφορά;
#73. Ρώσος μεταφορέας μεταφέρει εμπορεύματα στη Γερμανία και κατά την επιστροφή στη χώρα του επιθυμεί να παραλάβει εμπορεύματα από την Αθήνα προς τη Μόσχα. Είναι δυνατή η μεταφορά αυτή;
#74. Ποια η διάρκεια ισχύος των αδειών διέλευσης που χορηγούνται σε έλληνες μεταφορείς για διενέργεια μεταφορών εμπορευμάτων προς και από την Αλβανία;
#75. Η άδεια ΕΔΥΜ χρησιμοποιείται :
#76. Σε κάθε φύλλο του συνοδευτικού βιβλίου της άδειας ΕΔΥΜ σημειώνονται υποχρεωτικά:
#77. Η διάρκεια ισχύος της άδειας ΕΔΥΜ που χορηγείται σε Έλληνες μεταφορείς είναι:
#78. Η άδεια ΕΔΥΜ χορηγείται βάσει:
#79. Έλληνας μεταφορέας, ο οποίος διαθέτει άδεια ΕΔΥΜ πρόκειται να διενεργήσει οδική μεταφορά εμπορευμάτων με φόρτωση στην Τουρκία και εκφόρτωση στη Μολδαβία. Απαιτείται άδεια διέλευσης για τη μεταφορά;
#80. Μεταφορέας οδικών εμπορευματικών μεταφορών, ιδιοκτήτης ενός φορτηγού αυτοκινήτου δημόσιας χρήσης μεταφοράς υγρών τροφίμων, επιθυμεί με το ίδιο αυτοκίνητο να διενεργεί εθνικές και διεθνείς μεταφορές. Έχει τη δυνατότητα αυτή;
#81. Σε ποιες χώρες ισχύει η κοινοτική άδεια του Κανονισμού (ΕΟΚ) 881/92;
#82. Η κοινοτική άδεια του Κανονισμού (ΕΟΚ) 881/92 χορηγείται :
#83. Η μέγιστη διάρκεια ισχύος της κοινοτικής άδειας του Κανονισμού (ΕΟΚ) 881/92 είναι:
#84. Η κοινοτική άδεια του Κανονισμού (ΕΟΚ) 881/92 εκδίδεται:
#85. Για τη διενέργεια εμπορευματικών μεταφορών για λογαριασμό τρίτων εντός της ΕΕ με συνδυασμό οχημάτων ….
#86. Η κοινοτική άδεια του Κανονισμού (ΕΟΚ) 881/92 εκδίδεται :
#87. Επιλέξτε μεταξύ των παρακάτω το σωστό:
#88. Η διενέργεια εμπορευματικών μεταφορών με φορτηγό αυτοκίνητο ταξινομημένο σε χώρα της Ε.Ε. και σημεία φόρτωσης και εκφόρτωσης δύο διαφορετικά κράτη – μέλη διενεργείται :
#89. Σε περίπτωση μεταβίβασης ΦΔΧ αυτοκινήτου το επικυρωμένο αντίγραφο της κοινοτικής άδειας (θαλασσί έντυπο), που αντιστοιχεί στο μεταβιβαζόμενο ΦΔΧ αυτοκίνητο:
#90. Για τη διενέργεια εμπορευματικών μεταφορών για ίδιο λογαριασμό εντός της Ε.Ε. :
#91. Οι μεταφορικές επιχειρήσεις, που διαθέτουν κοινοτική άδεια του Κανονισμού (ΕΟΚ)881/92 απαγορεύεται σε κάθε περίπτωση να εκτελούν εσωτερική μεταφορά εντός άλλου κράτους – μέλους της Ε.Ε. Σωστό;
#92. Μεταφορική επιχείρηση εγκατεστημένη σε μη κοινοτική χώρα επιθυμεί τη διενέργεια μεταφορών cabotage (ενδομεταφορών) στην Ελλάδα. Έχει τη δυνατότητα αυτή;
#93. Η βεβαίωση οδηγού του Κανονισμού (ΕΚ) 484/2002 χορηγείται:
#94. Σε περίπτωση λύσης της εργασιακής σχέσης του οδηγού με τη μεταφορική επιχείρηση, η βεβαίωση οδηγού του κανονισμού (ΕΚ) 484/2002 :
#95. Η μέγιστη διάρκεια ισχύος της βεβαίωσης οδηγού του κανονισμού (ΕΚ) 484/2002 είναι :
#96. Η βεβαίωση οδηγού πιστοποιεί ότι :
#97. Η βεβαίωση οδηγού πιστοποιεί ότι :
#98. Το καμποτάζ (cabotage) είναι :
#99. Οι μεταφορές για λογαριασμό τρίτων, με σημεία φόρτωσης και εκφόρτωσης εντός ενός κράτους μέλους της Ε.Ε (καμποτάζ), που μπορεί να διενεργεί μια μεταφορική επιχείρηση εγκατεστημένη σε άλλη κοινοτική χώρα:
#100. Για τη διενέργεια καμποτάζ (cabotage) ή ενδομεταφοράς απαιτείται :
#101. Κατά τη διενέργεια μεταφορών καμποτάζ (cabotage), η μεταφορική επιχείρηση οφείλει να ακολουθεί όσον αφορά στους όρους της σύμβασης μεταφοράς, στον ΦΠΑ, στις Υπηρεσίες Μεταφορών, στα βάρη και διαστάσεις των οχημάτων, τη νομοθεσία :
#102. Μια διεθνής εμπορευματική μεταφορά για την οποία χρησιμοποιείται φορτηγό αυτοκίνητο, προκειμένου να χαρακτηριστεί συνδυασμένη μεταφορά ”, πρέπει απαραιτήτως …
#103. Για τη διενέργεια συνδυασμένης μεταφοράς ….
#104. Τι είναι το CARNET TIR;
#105. Το CARNET TIR καλύπτει όλα τα μεταφερόμενα εμπορεύματα;
#106. Ποιος είναι ο σκοπός ύπαρξης του CARNET TIR;
#107. Μέχρι ποιού ποσού φθάνει η εγγυητική κάλυψη του CARNET TIR;
#108. Τι επιτυγχάνεται με τη χρησιμοποίηση του CARNET TIR;
#109. Το κάθε δελτίο TIR, για πόσα ταξίδια ισχύει;
#110. Ποιος προμηθεύεται το δελτίο TIR;
#111. Μπορεί να γίνει μεταφορά προς ή από τρίτη χώρα χωρίς τη χρησιμοποίηση δελτίων TIR;
#112. Σε ποιά από τις αναφερόμενες περιπτώσεις διεθνούς μεταφοράς προς ή από τρίτες χώρες δεν εκδίδεται δελτίο TIR;
#113. Σε περίπτωση κλοπής ή γενικά απώλειας των εμπορευμάτων, στις Διεθνείς Μεταφορές, ποιος θα πρέπει να καταβάλει τους διαφυγόντες δασμούς και φόρους;
#114. Ποια είναι η εγγυοδοτική αλυσίδα στη διαδικασία του CARNET TIR;
#115. Για πόσο χρονικό διάστημα ισχύει το CARNET TIR;
#116. Εντός πόσων ημερών πρέπει να επιστραφεί στην ΟΦΑΕ το χρησιμοποιημένο δελτίο TIR;
#117. Πότε θεωρείται ότι έχει ολοκληρωθεί, χωρίς πρόβλημα, η μεταφορά εμπορευμάτων με τη χρήση του δελτίου TIR;
#118. Μέχρι πόσα δελτία TIR μπορεί να πάρει ένας μεταφορέας από την ΟΦΑΕ;
Ζ. Τεχνικά Πρότυπα Και Εκμετάλευση
#119. Η Μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) ενός διαξονικού οχήματος διεθνών μεταφορών είναι :
#120. Η Μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) ενός τριαξονικού οχήματος διεθνών μεταφορών είναι :
#121. Η Μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) ενός τετραξονικού οχήματος διεθνών μεταφορών είναι :
#122. Ένα όχημα που εκτελεί διεθνείς μεταφορές ταξινομείται με βάση τις διατάξεις αναφορικά με τα μέγιστα επιτρεπόμενα βάρη και διαστάσεις :
#123. Ποιος από τους συνδυασμούς οχημάτων διεθνών μεταφορών που εκτελούν συνδυασμένες μεταφορές και μεταφέρουν εμπορευματοκιβώτια ISO 40 ποδών μπορεί να έχουν ΜΑΜΦΟ 44 τόνους ;
#124. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία στις νέες άδειες κυκλοφορίας όπου αναγράφεται κατηγορία οχήματος Ν1 σημαίνει :
#125. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία στις νέες άδειες κυκλοφορίας όπου αναγράφεται κατηγορία οχήματος Ν2 σημαίνει :
#126. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία στις νέες άδειες κυκλοφορίας όπου αναγράφεται κατηγορία οχήματος Ν3 σημαίνει :
#127. Το βάρος που φέρει ο κινητήριος ή οι κινητήριοι άξονες οχήματος ή συνδυασμού οχημάτων διεθνείς μεταφορές:
#128. Τι ονομάζουμε τεχνική Roll on – Roll off
#129. Με τον όρο συνδυασμένες μεταφορές εννοούμε:
#130. Για τη σύνταξη των εγγράφων που απαιτεί η συνδυασμένη μεταφορά υπεύθυνος είναι :
#131. Τα συνοδευτικά έγγραφα μεταφορών στις συνδυασμένες μεταφορές φυλάσσονται από τον μεταφορέα :
#132. Σε τι αναφέρεται η διεθνής συμφωνία ATP;
#133. Ποιά προϊόντα ανήκουν στην κατηγορία των ευπαθών τροφίμων;
#134. Πώς πρέπει να μεταφέρονται τα φρέσκα ψάρια, οστρακοειδή και μαλάκια;
#135. Σε ποιες θερμοκρασίες πρέπει να μεταφέρονται το βούτυρο και το γάλα, σύμφωνα με την ATP?
#136. Για τη μεταφορά των γαλακτοκομικών προιόντων (γιαούρτι, κεφίρ, κρέμα και φρέσκο τυρί) απαιτούνται, πέραν της θερμοκρασίας (όχι πάνω από +4 βαθμούς C) και άλλες προϋποθέσεις σύμφωνα με την ATP;
#137. Σε ποιες θερμοκρασίες μεταφέρονται υπερκατεψυγμένα και κατεψυγμένα τρόφιμα σύμφωνα με την ATP;
#138. Τα έγγραφα μεταφοράς τι στοιχεία θα πρέπει να αναφέρουν στην περίπτωση μεταφοράς ευπαθών τροφίμων;
#139. Ποιοί φορείς είναι επιφορτισμένοι για τον επαναληπτικό έλεγχο των προδιαγραφών του εξοπλισμού των οχημάτων που μεταφέρουν ευπαθή προϊόντα;
#140. Τα οχήματα-ψυγεία που μεταφέρουν ευπαθή προϊόντα πρέπει να είναι εφοδιασμένα με ειδικό σήμα σύμφωνα με την ATP;
#141. Για πόσο χρονικό διάστημα ισχύουν τα πιστοποιητικά ATP;
#142. Γίνεται επιπλέον έλεγχος στα ΚΤΕΟ και στα οχήματα-ψυγεία διεθνών μεταφορών, μεταφοράς ευπαθών προϊόντων;
Η. Οδική Ασφάλεια
#143. Στην Ιταλία, ποια απαγόρευση κυκλοφορίας ισχύει που επηρεάζει τα ελληνικά φορτηγά Διεθνών Μεταφορών που διασχίζουν τη χώρα;
#144. Υπάρχουν εξαιρέσεις στην απαγόρευση κυκλοφορίας των φορτηγών οχημάτων στην Ιταλία;
#145. Στη Γερμανία, τι είδους απαγορεύσεις υπάρχουν στην κυκλοφορία φορτηγών οχημάτων;
#146. Στην Γαλλία υπάρχουν απαγορεύσεις και ποιες για την κυκλοφορία φορτηγών;
#147. Στην Ολλανδία δεν υπάρχουν περιορισμοί κυκλοφορίας μεγάλων οχημάτων για συγκεκριμένες ημέρες και ώρες. Υπάρχουν όμως, άλλοι περιορισμοί και ποιοι είναι αυτοί;